عرشياعرشيا، تا این لحظه: 9 سال و 2 روز سن داره

عرشيا آسموني ترين هديه خدا

دل نوشته هايي براي پسرم

1393/9/24 8:57
نویسنده : مامان عرشیا
271 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته كوچولوي ما :      

 

امروز من می نویسم و تصور می کنم

 

فردا تو می خوانی و تصور می کنی  

 

هر دو لبخند می زنیم 

 

من با تصویر بزرگ شدنت و تو با تصویر کوچک بودنت   

 

 

 

امروز 93/9/24 هست و بابات يه وبلاگ واست درست كرد كه بتوني خاطراتت رو مرور كني خاطراتي كه ميدونم واست شيرينه    

 

پسرم اولين باري كه منو بابات فهميديم كه تو داري تو وجودم رشد ميكني 93/7/2 بود    

 

اولين باري كه قلب كوچيكت تو دلم شروع به زدن كرد 93/7/14 بود     

 

روزي كه تونستم اولين بار با سونوگرافي صورت ماهت رو ببينم 93/8/14 بود      

 

 

 

 

 

                            عشق من اين اولين ها به لطف خدا ادامه داره ......         

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

somayyeh
26 آذر 93 18:17
عالیییییییییییییییی بودعرشیا چقدر شبیه باباشه؟؟؟؟!!!!!
مامان عرشیا
پاسخ
:ممنون از زن عموی عزیز