عرشياعرشيا، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عرشيا آسموني ترين هديه خدا

تولد 3 سالگی

1397/2/23 15:37
نویسنده : مامان عرشیا
379 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

               داری مرد میشی ... داری قد میکشی و من دارم لحظه های مرد شدنت رو میبینم        

 

تو دنیای آدم بزرگ ها خیلی خبری نیست پسرم    

 

     خیلی زود بزرگ نشو ... دلم می خواد تا می تونی از دنیای سادگی و بچگی کیف کنی .     

   

 لحظه های قد کشیدنت رو میبینم و زندگی میکنم .    

 

      تولدت مبارک عزیز دلم ...  

 

تنها آرزوم اینه که چشات همیشه بخنده و خدا ازت راضی باشه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
23 اردیبهشت 97 16:39
انشالله هميشه ب خووووشي و سلامتيييييي خوشحال ميشيم ب بوي بهشت ما هم تشريف بيارييد 😍😍😍😊😊😊☘️☘️☘️🌸🌸❤️❤️❤️❤️❤️ منتظريمممممم
مامان صدرامامان صدرا
23 اردیبهشت 97 18:17
تولدت مبارک گل پسر جشن
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
23 اردیبهشت 97 19:06
تولدش مبارک.